Grattis på födelsedagen Charlotte! <3

ja, födelsedagarna avlöser varandra. Igår var det Gynning. Idag är det världens bästa Charlotte.


bilden är tagen sist vi sågs på gröna lund efter sommarkrysset. Vi bad Charlotte posa lite och Micke fotograferade.

Jag kommer ihåg när artisterna för Melodifestivalen 2008 avslöjades. Jag kommer ihåg att när man fick bekräftat att Charlotte skulle vara med så var det också självklart att hon skulle vinna. Det har hänt mycket sen den dagen..

Charlotte har gett så mycket minnen. Så mycket skratt. Så mycket musik. Och främst, så sjukt mycket minnen. 15 Mars iår bildades dessutom Team Perrelli. Det var först ett skämt men blev ganska snabbt något seriöst.
Så seriöst att Charlotte nu till och med vet vilka vi är. :)

Igår var det en hel månad sedan vi var iväg och såg Charlotte sist. Det var en helt fantastisk dag. Charlotte både på dagen och på kvällen och vi fick möjlighet att träffa henne båda gångerna. :) 
Charlotte är så ödmjuk och trevlig. Jag kan ibland fascineras över hur man kan vara så sjukt trevlig! 
Jag är glad att Charlotte deltog i Melodifestivalen iår så att man faktiskt upptäckte hur fantastisk hon är.

jag och charlotte i högdalen 6 september iår <3


Grattis i massor på födelsedagen Charlotte! ♥

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Mika

GRATTIS FANTASTISKA MÄNNISKA! <3

2008-10-07 @ 18:09:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Bonnie

jag har fortfarande inte varit med o träffat muppen, gah! <3 puss o grattis på henne ialf. :)

2008-10-07 @ 18:21:43
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0