Jag skyller allt på tranorna..

Vet ni vad?
Det har gått och blivit höst. Det är H E M S K T !
Idag när jag väntade på bussen kom det en massa fåglar (sånadär stora ni vet, jag är inte så bra på fåglar, men dom är stora och låter mycket och flyger i ett v. Tranor kanske?) som skulle åka iväg till Afrika. Liksom, LÄMNA OSS INTE!?
Dom typ åker till afrika och tar med sig sommaren. Jag blir liksom helt deprimerad. Sommaren var den bästa någonsin. Jag vill inte lämna den.

Jag är helt säker på att det är tranornas fel att det är kallt på morgonen. Att det är kallt hela tiden. Att löven faller av.
Att det är höst.

Jag hatar tranor.

Kommentarer
Postat av: Mika

Ska vi följa med Tran(s)orna till afrika då?! :D

2008-09-03 @ 18:44:53
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0