Rensning av utklipp

Dagen har jag tillbringat med att städa mitt rum. Blev det något skillnad? Nej, självklart inte. Jag fastnade framför den där förbannade tidningshögen som aldrig slutar växa. Den med tidningar som artister, mestadels Charlotte, varit med i. Jag tog nu tag i det och har suttit halva eftermiddagen och en bit in på kvällen och rensat och klippt ut och satt i pärmar & mappar. Jag har ju ett helt skåp med artiklar och tidningar med Lena. Sen en mapp med Gynning. En där jag sparat roliga saker från årets Melodifestival. Och en mapp med Alcazar. Sen är det den där pärmen. Med Charlotte. Jag sparar alltså på utklipp på alldeles för många människor. Jag sparar dock inte allt. Som tur är.
Ja, nu är iallafall i sina mappar och trycksvärtan borttvättad från mina fingrar.

Morgondagen tänkte jag spendera här. Framför datorn. Ska skriva svenska för fulla muggar och om jag får tid och lust också blogga om när vi träffade Jessica. :) Jag är ledig från skolan imorgon så först ska jag ha en långt sovmorgon! Kanske hinner med att städa lite också? ja, det finns alltid saker att göra!

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sen ska du blogga om när vi träffade bästisarna ;D

2008-09-21 @ 21:49:03
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Adele

Vad lyyyx med sovmorgon :(((((((( xD

2008-09-22 @ 05:53:31
URL: http://wannabefamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0