Rewind Rewind, back to summertime!

Sista kvällen på sommarlovet. Det mest fantastiska, galna, omtumlande, förvirrande sommarlovet jag varit med om. Var det inte 12 Juni nyss? Var det inte i förra veckan jag stod på skolans parkering i världens ösregn och väntade på mamma? Uppenbarligen inte. Förra veckan var jag i Göteborg med mina fina vänner.

Jag gick in i det här sommarlovet full av förhoppningar, planer och glädje. Egentligen blev ingenting som det var tänkt från början. Hela sommarlovet har gått i spontanitetens tecken. Men det har nog varit det roligaste sommarlovet på väldigt väldigt länge. Det har innehållit allt man har kunnat drömma om. Deeptalkspromenader i sommarnatten, filmmys, galna konserter, pride, en himla massa skratt och inte minst - världens bästa vänner.

När jag ser på sommaren som precis har passerat kan jag konstatera en sak. Detta var våran sommar. Glada Gängets sommar. Det här var sommaren vi gick från att bara säga att vi var Glada Gänget till att faktiskt bli just ett gäng. Jag kan inte föreställa mig en värld utan er. Den här sommaren har vi verkligen gått från att vara en grupp till att ha blivit olika individer. Alla har sin egen speciella roll i gruppen, precis som ett pussel där varje bit behövs för att det ska bli komplett, och jag antar att det är det som gör oss så speciella. Jag älskar er.

Det finns så många jag skulle vilja tacka för den här sommaren. För när jag ser tillbaka på den så har den varit perfekt. Alldeles alldeles perfekt. Tack till alla som var delaktiga till att göra den till vad den blev. Alla artister, alla vänner, mina föräldrar. Tack till er alla.

Sommaren 2009 - jag saknar dig redan!


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Hoppas jag får träffa dig någon gång under Schlagern eller Pride kanske någon ALCAZAR konsert/signering nästa år..

2009-08-18 @ 19:00:36
URL: http://www.peterdeluxe.webs.com
Postat av: LS

Puss

2009-08-18 @ 19:44:53
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Mika

Seriöst, jag börjar ju gråta! Jag älskar dig, och tack för allt! Snart ses vi igen! PUSS!

2009-08-18 @ 20:11:03
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0