Bye Bye Sälen

Sista dagen i Sälen. Sista dagen i lugnet. Sista dagen i harmoni. Nu ikväll har vi ätit kyckling och pommes. Julmat på riktigt. Eller inte. Men vi har faktiskt ätit julmat två dagar i rad. Så det är liksom okej då. :) Vad har man tillbringat dagen med då? Inte mycket. Men det är ganska mysigt att inte göra mycket här uppe. Det är så lungt. Så harmoniskt. Jag känner mig sällan så avstressad som jag gör här uppe. Pillat en del på min nya bloggdesign. Nu är det bara headern kvar men den tror jag att jag behöver ha hjälp med. Frivilliga kan anmäla sig i kommentatorsfältet nedan. ;) Pappa och jag tog också en promenad i vintersälen. Riktigt riktigt kallt var det men desto skönare var det att komma in sen.

Nu ikväll har som som jag skrev ätit och nyligen också bytt julklappar. Fick lite smått och gott som jag visar bild på senare tillsammans med alla de andra julklapparna.

Imorgon lämnar vi sälen för denna gång. Trist. Jag hade nog kunnat spendera hela mitt jullov i den här soffan. Men så blir det inte..




Kommentarer
Postat av: Jessica

http://www.designadinblogg.se/ har varit till STOR hjälp när jag "omdesignade" min blogg, du kanske redan varit inne och kikat, men om inte...



Ska bli roligt att se resultatet av dina förändringar! Kan själv sitta i timmar och pilla med alla dessa koder. ;) Tyvärr är jag inte särskilt bra på PS.

2009-12-22 @ 22:11:28
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0