Tiden flyger och jag ser på..

Så var ännu en vecka till ända och jag känner paniken flåsa mig i nacken. Vi får jullov om cirka två veckor och det är sjukt mycket som ska lämnas in och göras klart innan dess. Ingen tid att vila direkt. Den här veckan är det 120 som gäller. Hela veckan. Jag tror dock att jag kommer att uppskatta slutet på veckan lite mer än jag kommer att uppskatta början.

Såhär ser min vecka ut:
Måndag: Andra artistpresskonferensen! Skola till fyra. Plugga! Plugga! Plugga!
Tisdag: Lollo fyller 17! Grammatikprov i Engelskan! Ska ha läst klart en bok jag inte påbörjat i Svenskan.
Onsdag: Inlämning av jämförelsen mellan Buddhismen och Hinduismen i Religionen
Torsdag: Försöka få klart vår utställning. Alcazar i Gbg med Bon!
Fredag: LEDIG! Är hos Bon. Kanske Göteborg på eftermiddagen. Christoffer fyller 17!
Lördag: Problably Gööööööteeebooooorg.
Söndag: Alcazar i Stenungsund. Åka hem :( Plugga!

Och säkerligen ännu mer plugg! Suck. Det tar aldrig slut. Jag avslutar ju några kurser i jul och måste göra klart allt där. Känns verkligen som att jag behöver den där ledigheten i slutet på veckan. Få träffa Bon (vi har inte träffats sen AUGUSTI!!!) och få krama Alcazarerna. Dessutom ska vi träffa Jessica på fredagen eller Lördagen och det kan ju bara bli mysigt. :-)
Det blir nog en bra vecka. Nu är det verkligen dags att sova.


Otroligt gammal bild på mig & B.

Nightie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0