Julklappar 2009

Eftersom jag är helt övertygad över att det ligger i ALLAS allmänintresse om vad jag fått i julklapp tänkte jag vara så pass bussig att jag talar om det för er. Helt sjukt nog så älskar jag i princip varenda liten pryl! :-D


Övre raden från vänster: Disco Defenders Special Edition (Alcazar) som jag redan hade men visst kan man ha nytta av två? ;), Carolina Gynnings andra biografi Ego Woman, The Sims 2: Jorden runt, Shakira - Oral Fixition
Andra raden: Skärp och Diadem köpta i London,  Signerad julsingel med Maria Haukaas Storeng från Chatrine <3, Rosa Metallicleggins.
Sista fyra rutorna: Viva la Diva ögonskuggspalett, 1000 kronor på Ticnet, En plånbok (också köpt i London), en bok med norgevitsar samt "Starka kvinnors kloka citat" och Madonna - Celebration.
Stora rutan: En IPOD Nano Pink 8 GB.

Love Love Love!


Kommentarer
Postat av: Mika

TJISES pepparkaka vad mycket grejer!

2009-12-25 @ 11:24:54
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mathilda

FINA grejer! Förstår att du är nöjdare än nöjdast!

2009-12-26 @ 19:23:23
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0