Kall som is

Ligger nerbäddad i "min" säng i Sälen. Hör endast fläkten från datorn och tangenterna som trycks ner. Utanför är det minst 30 minusgrader och jag funderar lite lätt på om jag kommer våga mig ut imorgon. Är det något man ska ha respekt för är det moder natur och 30 minus är ju inte direkt att leka med.

Apropå tankar är det mycket sådana i mitt huvud just nu. Jag tror att mitt undermedvetna på något sätt försöker att summera året som har gått. Jag ska nog redovisa mina tankar för er lite senare. Inte nu. Nu borde jag sova.

Puss på er fina.


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

30 grader bruwwww kallt...

Roligt att du har en av mina favo.schlagers som rubrik "Kall Som Is" (Anders & Karin Glenmark)

2009-12-19 @ 00:05:01
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0