Shopping och Bio!

Imorse var jag uppe tidigare än tidigast (klockan stod på ÅTTA!!!!!) för att jag skulle göra mig iordning och så. Pappa hämtade mig runt halv tio och sen bar det sakta men säkert iväg mot Eskilstuna. Väglaget var verkligen inte det bästa så det tog sin tid men vi kom fram till slut. Hittade en hel del fint och nödvändigt samt lite mindre nödvändigt men ack så fint!

Låt oss leka lite modeblogg för en stund:


Klänning (att använda på nyår) från H&M.


Rouge och liten pensel från H&M


Två bälten från Gina Tricot



Väska från Gina Tricot



Långt linne från Gina Tricot


Kofta från BikBok


Efter att vi kollat igenom hela stan efter en snygg jacka så gick vi till Kinaresturangen och åt en himla massa god mat innan vi begav oss mot Flen och bion! Göta Kanal 3.

Ja, vad ska man säga om den? Den var helt okej. Jag har aldrig sett ettan men tvåan är betydligt bättre. Denna var väl lite smårolig då och då men den urusla klippningen gav ett ganska dåligt intryck. Iallafall för en medianörd som mig. ;) Så nej, ni behöver inte se den på bio. Jag lovar att TV4 kommer att visa den på TV så fort den slutar gå på bio. Se den då istället .

Efter en heldag på stan så är jag helt sjukt trött! Därför ska jag gå och lägga mig och sova massor av timmar!



Kommentarer
Postat av: mathilda

men hallå, vilken supersnygging kommer inte du bli på nyår då? shit vilken fin klänning! måste nästan gå inom hm(?) och handla en jag med.

2009-12-27 @ 22:18:01
Postat av: Rebecca

Såg precis din nyårsoutfit i Bonnies blogg, grymt snyggt! :)



God fortsättning på det nya året!

/Beccy

2010-01-05 @ 13:26:09
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0