Vissa saker växer man aldrig ifrån

En sak som inte så många vet om mig är att jag faktiskt är ett big fan av Shakira. Det har jag faktiskt varit så länge jag kan minnas. Min pappa upptäckte Shakira tidigt (min pappa lyssnar på ALLT!) och på så sätt började även jag lyssna på henne tidigt. Med tiden har hon liksom lämnats kvar medan jag fortsätt med mitt men när jag såg att hon skulle gästa Skavlan ikväll bestämde jag att jag absolut inte kunde missa det!


Hon kan ju dessutom vara en av världens vackraste kvinnor!


Den här kvinnan är så oerhört begåvad och hon gör sällan dåliga låtar. Jag beundrar henne verkligen för att hon gör! Jag hoppas verkligen att hon kommer till Sverige under 2010 för då vet jag iallafall en som kommer att vara på plats. ;)

Njut av den här låten så länge. Helt fantastisk.


Illegal från Oral Fixitation (2006)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0