Gymnasiet äger.

Idag började jag sista terminen på mitt första år på gymnasiet. Att veta att denna terminen kommer försvinna i ett tjoff och att det väntar ett fantastiskt sommarlov får mig att le stort. Även tanken på att jag om några månader avslutar mitt första år på gymnasiet är inte helt fel.

Jag minns när vi började i augusti förra året. Jag skickade sms till Bonnie där jag var helt förtvivlad. Jag kände ingen och allt kändes bara fel. När jag idag började efter jullovet återvände jag till finaste vännerna och bästa klassen ever. Helt lovely helt enkelt. 

Terminen kommer gå fort. Det är jag säker på. Snart börjar Mello. Sen efter Mello är det april, maj och sen sommarlov. Därimellan ska vi ha ett fantastiskt påsklov också. Jag  kommer överleva och det känns så jävla bra.

Och hörrni, glöm inte att rösta på alcazar i melodifestivalen. ;)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Bra att du påminade mig om att inte glömma att rösta på alcizarna alltså. Hade nästan glömt bort det! ;o

2009-01-07 @ 18:40:05
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0