Snart surfar jag trådlöst!


ego (som är för lat för att lägga in bilderna från kameran och istället använder camen) alldeles nyligen.


Jag är trött. Seriöst. Jag hackade mig in på grannens nät igår kväll och satt i min säng och chattade lite med Mika. Men nätet la av hela tiden jag har ju inte direkt världens bästa tålamod så jag la mig och kollade på Melodifestivalen 50 år - Favoriterna istället. Det är löjligt vad mycket bra låtar som tävlar i Mello under åren! Somnade runt två någongång. Därför var det inte så konstigt att jag var trött när mamma väckte mig halv tio (!!!!!!!!!!!) imorse. Men, what to do? Vi åkte iaf en sväng till stan. Fikade och kollade lite i affärer. Köpte en router så nu ska vi försöka fixa eget trådlöst här. Blir jag som ska försöka installera det där. Får se om jag lyckas. Annars.. får vi be om hjälp. haha.

Systeryster vill så gärna ha datorn och jag är ju så fruktansvärt snäll så hon ska få den nu.

/ egogiirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0