I'm a neeeeeeeeeerd..


Summerfeelings <3


Jag har verkligen inte gjort något vettigt idag. Sanningen är den att jag har suttit och spelat The Sims hela dagen. hahaha. Så himla nördigt. Men det är kul! Imorgon väntar en ny skolvecka. Måndagar är helt okej. Vi har ett långt mediapass på morgonen och jag hoppas att vi kan få ordning på våra boktips imorgon så vi kan spela in på onsdag. Sen har vi TEA (Mask, kostym & scenografi) och det är så tråkigt att man seriöst inte vet vart man ska ta vägen. Sen lunch och efter det idrott. Sen sluuuuuutar vi. Jag ska dock gå på extramatten i en halvtimme.

Vi har matteprov på onsdag som jag kommer få så mycket IG på att det inte finns. Matte är verkligen inte mitt ämne. Vi har dessutom prov på ekvationer. Jag fattar verkligen ingenting. Det är så mycket man ska kunna och man får mest bara ont i huvudet av det. Jag har lyckats få G och VG (!!!!!!!!) på de tidigare matteproven men detta kommer inte gå. Men men, man kan inte göra annat än sitt bästa. Eller hur? ;)

Fick veta av Mikaela att Charlotte och Måns Zelmerlöw ska sjunga på invigningen av Krauta i Eskilstuna 1 Februari. Så nu håller jag på och planerar in ett långt övertalningstal till min far så vi kan åka dit. Jag vill så gärna träffa Charlotte igen! :-) (Bara därför kom hon och började sjunga här.... ödet alltså. ;)) Grejen är ju den dock att min bror fyller år på lördagen där och jag gissar att min pappa gärna vill åka upp dit den helgen då. Men vi får väl se hur det blir. Håll tummarna för mig! ;) 

/ Åsnis 

Kommentarer
Postat av: Bonnie

I cant come, mamma fyller år som sagt... Hade varit kul annars ;D



det ser fortfarande ut som jag röker på bilden.. euw. hahaha!

2009-01-11 @ 20:06:40
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag håller tummarna för att det ska gå! <3

2009-01-11 @ 20:19:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Linda

Allvarligt, när jag ser den där bilden får jag nästan fjärilar av längtan till sommar, båt och musik (med er alltså)!!!! MISSIN!

2009-01-11 @ 22:58:00
URL: http://songbirde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0