Shopping, shopping, shopping!

Imorse var jag alltså uppe tidigare än tidigast och det bar iväg till Mariebergs Centrum! Lillasyster (som förövrigt gått och blivit fjortis! Mer om det en annan dag) ville inte följa med. Jag har inte umgåtts med mamma & Arne (mammas sambo) själv sen jag var typ 6 år så det var riktigt riktigt mysigt att bara vara vi tre. Självklart blev det lite shopping också! Först Gynnings nya drinkbok som jag fullkomligt ÄLSKAR! Den är full med bilder på Gynning och man kan liksom inte titta sig mätt på dem. En inspirationskälla utan dess like. Sedan fick jag en väska som jag kan ha till skolan. En rosa väska. Den fanns i svart också. Men den rosa var mer jag. Dessutom  har Carro en likadan i svart. Mamma påpekade senare att jag bara har rosa väskor att "till och med din datorväska är ju rosa" och visst. Men rosa är ju en fin färg!?  Till slut blev det ett par jeans på Cubus. Jag såg den på en docka och var tvungen att prova för att se hur de satt på. Byxorna är i baggymodell och det första jag sa var "Sådana får jag inte ha för pappa.." men provade dem alltså ändå. Både mamma och jag blev kära i dem och mamma köpte dem till mig. Mest bara för att retas med pappa. Jag orkar inte bry mig om den biten. Men jag älskar byxorna!







När vi kom hem väntade några kompisar till familjen så då blev det fika direkt och sen har det varit fullt upp hela kvällen. Men det känns skönt att vara hemma igen  några dar. Även om det känns sjukt konstigt just när man ska sova. Sängen är mindre och jag har ingen brevid mig. Helt.. fel?!

Imorgon ska jag tvätta lite, försöka få tag på min kära far som har semester och tillbringar den NÅGONSTANS i sverige. På eftermiddagen ska jag träffa Janna för en fika. Ska bli kul!

Nu säger jag godnatt! Nightie!


Kommentarer
Postat av: Mika

Sjukt snygga byxor bby!

2009-07-22 @ 10:52:32
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Veronica S

Fine bukser da, og rosa veske<3

2009-07-22 @ 19:56:07
URL: http://themusicalqueen.ipublish.no
Postat av: Mathilda

Sjukt fint allting! Och ja, rosa är en väldigt fin färg!

2009-07-24 @ 10:39:28
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0