"Dea? Jag trodde ni ropa på mig!"

Jag är så himla trött! Luften bara gick ur mig och all energi med den. Egentligen vet jag inte heller vad jag ska skriva. Vad jag ska blogga om. Juste! Vi hade ju nationella imorse! I engelska! Ämnet var "A Good Life" och jag valde att göra uppgift ett (man har två uppgifter på samma ämne att välja på) som gick ut på att året var 2019 och att man hade fått ett brev från en gammal klasskompis som ville veta "allt" om hur ens liv såg ut nu. Det var verkligen KUL att skriva det! Bara spåna på och låta fantasin bestämma. Någon gång kanske jag berättar vad jag skrev. Det var iallafall mycket underhållande. Och lite olikt mig faktiskt. Men bara lite.

Nu ligger jag nerbäddad i min säng här hos pappa. Eftersom jag är så sjukt trött borde jag avsluta här och sova. Borde. Ska.

Jag avslutar med ett härligt klipp med den bästa. Fröken Philipsson.



En varm sommardag i Eskilstuna för tre år sedan. Lena. Dea. Sommar. Phans. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Mika

Seriöst. Vi tvingar hem Dea från USA och skickar ut henne på turné med Lena. ÅH vad bra Lena är! och åh. Till oc med jag blir ju röhrd. HAHA!

2009-11-21 @ 11:06:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0