På mitt nattduksbord..

Tänkte skriva om min dag när jag vände blicken lite åt höger och fick se mitt nattduksbord. Oh. My. God.

Detta finns i detta nu på mitt nattduksbord:

1 rosa lavalampa (istället för "lava" är det glitter som susar runt)
1 glasögonfodral
1 deodorant
1 armbandsur
1 klockradio
1 mobilfodral
1 batterifodral
1 suddgummi
1 bok (Så länge vi båda andas)
1 kamera
1 foto på Alcazar
1 liten nalle
1 Usb till min mp3 spelare.
2 små ljuslyktor
2 hårnålar
3 mobiltelefoner (använder dock bara 1)
6 (!!!!!) lypsyl av olika märken och smaker
8 hårsnoddar
samt 1,50 kr.

.. alltså, är detta normalt? Nu utmanar jag er! Vad har DU på ditt nattduksbord?




Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har inget men du skulle sätt mitt förra xD minst 25 par örhängen, tre glasögon, snoddar å spännen, godis, bokmärke, bok, klockradio, 2 mobiler, klocka, julshow-biljetter m.m. m.m. ja kan fortsätta i en evighet eftersom det alltid ramlade ner saker fastän man inte va i närheten xD ASG som tur är så har ja inget nu xD

2009-11-11 @ 22:38:09
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har inget! :D ASbra faktikst.

2009-11-12 @ 07:32:02
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Linda

1 bordslampa, 2 små ljuslyktor, 8 böcker, en vattenflaska och mobilladdaren. (men så är det skåp i nattduksbordet där jag kan trycka in ännu mer krimskrams haha)

2009-11-12 @ 15:47:49
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Mika

Ett ENORMT lager damm, en klockradio, en gosedjurshund, en gosedjurshäst, tre porslindsdockor, en speldosedocka, ett foto på mig och en häst från innan digitalkameran uppfanns (typ), en bild på mamma, ett foto på mig och Alva (Tagen med mammas första digitalkamera, en ficklampa, en torkad ros, en mobilfotölj, en pytteliten hjärtkudde, ett plåster, en nässpray och 9 stycken öronproppar!



...och då är mitt nattduksbord i princip obefintligt. xD

2009-11-12 @ 17:30:17
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0