14 Oktober

Wow, vilken dag! Mika 16 år och bidragssläpp och Anna ska vara med i Mello och jag var på extramatten och fattade något! Halleluja! MEN. Det var var inte det jag hade tänkt att skriva om faktiskt. I November förra året släppte fantastiska Hanna Hedlund sin första (!) platta, det är jag som är mamman, som är  baserad på hennes dagboksanteckningar. Det finns två låtar där som jag tycker lite extra om - Kilafors. Den handlar alltså om Hanna och Linas hemstad och Syster som då handlar om Lina. Jag älskar dessa låtar även om hela skivan är fantastisk. Har ni lite pengar över tycker jag absolut att ni ska köpa denna skivan. Tills dess bjuder jag på mina favoritlåtar:


Kilafors - Hanna Hedlund


Syster - Hanna Hedlund (tyvärr inte från skivan utan från tv)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Köpte Hannas album i januari i år och var och såg hennes show i maj, en helt underbar människa och låtarna är alla superfina. Inte många gånger har jag skrattat så mycker som under "Är man en MILF nu... eller?" ;-) Hysteriskt!

2009-10-15 @ 17:09:47
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0