När man har tråkigt snor man en lista från Mika.

Namn: Sara

Antal kuddar i sängen: Just nu: 11. När jag ska sova minskas det något.

Favoritdryck: MINERALVATTEN! Fast Pommac är ju väldigt gott! Och julmust! Och mjölk! och..

Hemort: En liten håla utanför sveriges tråkigaste stad

Hobby: Lyssna på stay the night.

Hårfärg: typ.. rött.

Högsta önskan: Varierar från dag till dag. men typ.. få ett bra och välbetalt jobb och en härlig lya i Stockholm.

Intressen: Är inte intressen och hobby typ samma sak?!

Kammar håret: gör jag väldigt sällan.

Kan baka bullar: Ja, bara att googla efter ett recept och sätta igång!

Kompisar: Glada Gänget. <3

Ogillar mest hos folk: när de ska vara så jävla överlägsna.

På söndag ska jag: åka hem från pappa och ha söndagsångest.

Senast köpta skiva: Disco Defenders i mars typ.

Senast sedda film: Någon tråkig film om första världskriget  på historian.

Skulle helst vilja: vara rik, framgångsrik, stockholmsbo & lägenhetsinnehavare.

Tror på evig kärlek: Njaae.

Tror på spöken: Gud ja! I've seen it!

Tycker om: Melodifestivalen.

Vill kunna: åh, väldigt mycket!

Vill åka till: USA! New York, San Fransisco, Las Vegas och LA!

Är bra på: att prata för mycket.

Åt till frukost imorse: Två mackor och en mugg oboy.

Ögonfärg: Blååå.

Önskar mig i julklapp: SATC-boxen, P E N G A R , Privilileged dvd, kläder, en extern hårddisk och mucho mer!

Plats: Stockholm <3

Tillstånd: nyvaken

I fickorna: mobilen, nycklar och läppserum.

Vad händer ikväll: Andra Avenyn <3

Vem ringde du senast: Mika

Vem mailade du senast?: Hmm.. Bonnie tror jag. ;)

Roligast förra veckan: Körslaget, IDOL och typ.. jag vet inte.

Roligast denna vecka: Hmmm.. klassfesten kan bli kul.

Favoritläsk: Fanta i think.

Favoritmynt: Den lilla guldiga.

Favoritskådespelare: LINA HEDLUND!!!!!!!!

Favoritjuice: juice som juice.

Bästa grannen: äsch, ingen.

Vilken låt lyssnade du senast på?: Den där 118 800 låten med Anna spelades på radio nyss.

Vad vill du ha för hårfärg?: RÖTT!

Idrottar du?: Njae, i skolan. Så gymmar jag några gånger i veckan.

Tycker du om att ligga på stranden och sola?: Nja, helst inte. 

Vilket år har varit ditt bästa: 2009 tror jag. Eller 2008. Jag kan inte riktigt bestämma mig.

Vilket är ditt sämsta ämne: Matematik!

Vad ska du göra i helgen: Typ.. umgås med pappa.

Är du romantisk: Naaah.

Vilket tvprogram såg du på senast: Vakna! med the Voice

Knark: Alcazar.

Ditt bästa internettips: schlagerzoot.blogg.se

Senast köpta pryl: Ett stort jävla sjungande kort. ;)

Keps eller mössa: Mössa <3

Dvd eller vhs: Det beror ju på vad jag ska se?

Favoritserie?: SATC och Privileged!

Har du någonsin färgat ditt hår svart?: Ja.

Sommar eller vinter?: Vinter, Melodifestivalen och sommar!

Kaffe eller läsk: Saft?

Brukar du gå på McDonalds?: Om inget annat finns, ja.

En grej du inte kan klara dig utan?: mobilen.

Kan du köra bil?: Håller på och lär mig. ;)

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0