Stress, stress, stress

Onsdag. Idag har vi sovmorgon till halv elva vilket gör att till och med jag fick sova en timme extra! Underbart! Snart bär det dock av till skolan. Efter skolan ska jag till optikern och sen hem och äta lite fort innan jag ska iväg igen. Ikväll är nämligen Martina Haag och snackar i Flen och jag tycker att hon är lite bra sådär så det kan vara lite kul så jag & pappa ska iväg på det. :-) Sen blir det utan tvekan hem och sova.

Gynnings bok Ego Woman släpps idag och jag ber till gudarna att vårat lilla Bokia i stan är så pass duktiga att de fått in den! Jag ska nämligen recensera den om några veckor och då kan det ju vara bra att ha läst den. ;-)

Nä, nu ska jag nog klä på mig. Stoppa in mina linser och bege mig mot bussen som går om en halvtimme. Stress, stress, stress. jag lär mig aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0