I can feel the sun in my face!

Så har ännu en dag gått och visst har jag gjort mycket saker men kanske inte riktigt det jag borde. Det betyder att jag måste plugga järnet imorgon! Känns inte så himla kul men jag måste!

Varför lyckas man aldrig plugga på loven? Åh, jag suger på att plugga. Hur fan gör man?

Dagen har jag tillbringat på promenad med min mor, fotandes i trädgården, spelandes the sims, surfandes, och som sällskap när vi fick besök på kvällskvisten. Roligast har nog dock varit mina telefonsamtal med B! Åh, vad jag har skrattat! Och jag längtar verkligen järnet tills vi ska iväg till Norrköping! Jag vet till och med vilken buss vi ska ta nu! Framsteg!

Nä, det är väl lika bra att gå och lägga sig så att man är fit for fight imorgon när skolböckerna väntar på en.


Våååååååååååååååååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0