iphone <3

Hela kvällen igår spenderade jag till att utforska min fantastiska Iphone varvat med att förbereda mitt muntliga nationella prov i Svenska B. Det hade jag idag och jag vet inte hur det gick. Alla i min klass säger att det gick bra men jag själv tycker att det gick rakt åt pipsvängen. Vi hade en tidsgräns på 5 minuter & 30 sekunder vilket var otroligt stressande. Dessutom insåg jag när jag kommit till hälften av mitt framförande att jag bara hade 1½ minut kvar. PANIK! Fick kapa hälften och försöka avrunda det på ett bra sätt. Det fick helt enkelt bli som det blev.
Det känns iallafall skönt att ha det gjort!

Sen efter skolan åkte jag till stan och köpte tågbiljetter till mig och Bon så vi kommer till Norrköping! Åh, jag längtar!

Imorgon har vi två lektioner på morgonen. Idrott (bad) samt Naturkunskap sen ska vi arbeta med gymnasiemässan all day long! Den ska vi dessutom vara värdar för på torsdag och NEO kommer att uppträda där! Roligt!

Nu ska jag kolla på Kobra som handlar om HIV/Aids!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0