Split my personality

Soft dag idag! Jag trivs verkligen med att vara i skolan numera. Nästan så jag längtar dit när jag är hemma. Även om jag tycker att själva skolan är ganska trist så är mina kompisar de mest underbara människor som finns! Jag blir så glad när jag umgås med dem och då tänker jag inte så mycket som jag gör här hemma. Guys, i love you!

Efter skolan hade jag utvecklingsamtal. Det gick väl helt ok. Känns som om vissa lärare inte ser vad man faktiskt gör. Tyvärr. Efter det var jag på infomöte på Sjukhuset om jobb. Sökte så får vi se. Var typ 80 pers där och de kunde erbjuda 7 arbeten. Inte så stor chans att man får något alltså. Men håll tummarna!

Imorgon har jag idrott, naturkunskap & matte sen slutar jag då vi har kompledigt på eftermiddagen och jag tog ledigt från svenskan (muntliga redovisningar) så att jag kan komma hem med en tidigare buss och fixa lite här hemma. Måste väl försöka plocka undan lite för på torsdag kommer Bon! Jag lääääääängtar!

Alcazar: 3 dagar kvar!



Dagens bild på moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0