Live and Laugh!

Idag var en bra dag! Började dagen med att vara med på badet (!) och fortsatte sen med naturkunskap där vi inte gjorde så mycket. Efteråt hade vi matte där jag gjorde hela ÅTTA tal (17 uppgifter) vilket nog är mer än jag gjort på en lektion på över ett år. Var otroligt stolt vid lektionens slut. Inte minst för att jag faktiskt FÖRSTOD vad jag gjorde! Efteråt hade vi svenska. Ska skriva en text om förebilder. Kunde inte riktigt koncentrera mig på lektionen så ska försöka skriva klart den.. snart. Efter lunchen satt hela klassen och förberedde lite till Mösspåtagnigen. Vi håller i lekar och sådant och även om jag är i Oslo då så måste man ju hjälpa till. Hjälp vad vi skrattade! Åh, jag älskar min klass!

Efter skolan åkte jag & Stoffe till banken. Jag beställde nytt ID-kort och gjorde universums fulaste namnunderskrift. NÅGONSIN! Åh, jag vill göra om den! Får ännu mer lust att jobba för det där körkortet nu alltså! haha! Beställde ett VISA när jag ändå var igång. Need it. Want it.

Hämtade ut Diggiloobiljetterna också innan jag begav mig hemåt. Så spännande var min dag liksom. Woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0