Bye bye April

Så var även April slut. Jag blir nästan rädd hur fort månaderna går! Var det inte nyss Februari och jag och Bon stod och frös i Göteborg och svor åt den förbannade snön?! Var det inte nyss jag stod tillsammans med mina fina tjejer utanför Bonnies hus och ropade in året? Var det inte nyss vi sprang runt på efterfesten och hade the time of our lives?! Uppenbarligen inte.

April sög väl ganska rejält egentligen. Ja, förutom slutet dock som vägde upp det hela och gjorde April till en neutral månad.

Imorgon är det Maj. Åh, jag känner på mig att Maj kommer bli bra. Vad står på schemat i Maj? Hmm, en klassresa. En eventuell resa till Sthlm. Färdigställning av mitt rum (finally!) och inte minst - ESC! Åh, jag längtar som tusan till Norgeresan! och jättejättejättejättejättemycket plugg!

Nu ska jag försöka få hem min lillasyster som är ute och ränner någonstans..


Gruppkram på nyår.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Jag har tänk jättemycket på Göteborg! Jag saknar det! Det känns verkligen inte alls längesedan. Var tar tiden vägen? Man tycker det går för långsamt men hade det gått fortare hade vi väl aldrigt hunnit med... sjuuuukt!

2010-05-01 @ 07:08:42
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0