Another list

Så fort jag ser en lista måste jag markera den och trycka på Ctrl + C. Jag kan inte bara låta den vara. Något sorts beroende kan vi väl kalla det. Upptäckte denna hos Fröken Sonnvik so let's do..

1. Vad heter du?
Sara Louise Andersson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Det där med namn är svårt. Men jag tror jag har valt. Sara Louise behåller jag. Men innan nästa år heter jag inte längre Andersson. Vad det nya efternamnet blir? Nej, det kommer jag inte att skriva här..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Oskar är det enda jag hört. Inga andra flicknamn..
4. Vilket stjärntecken är du?
Vattuman
5. Vilken årgång är du?
1992
6. Vart bor du?
Utanför Katrineholm, åt Stockholm till ;)
7. Bott utomlands?
Nej, men så är jag bara 18.. ;)
8. Flyttat antal gånger?
Pappa har flyttat 1 gång. Mamma 8 eller 9. Så sammanlagt 9 eller 10 gånger.
9. Vart skulle du vilja bo?
I Stockholm och/eller New York.
10. Yrkesval?
Jag vet inte. TV eller Radio tror jag. Kanske inom något eventbolag. Får tänka lite på den där..


Blogg om Göteborg kommer föresten. Har bara lite svårt att hitta rätt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0