-

Jag är så otroligt dålig på att blogga. Men som jag skrivit tidigare. När jag inte har något att skriva om blir det automatiskt tomt. När dagarna flyter på precis så som dem ska utan några extraordinära händelser.

Idag fick vi sluta redan elva då vi hade "arbete på valfri" plats på båda sista lektionerna vilket gjorde att jag kom hem redan till ett! SÅ skönt att komma hem och ha hela dagen framför sig! Just idag så blev det lite naturkunskapsplugg och en massa TV. Är det bara jag som älskar att TV3 repriserar Top Model om och om igen? I lööööööv it! Just nu visar dem säsong 6 och det är en utav de roligare säsongerna (enligt min mening!) och nästa säsong kan nog vara min absoluta favorit. Själva tjejerna bryr jag mig inte så mycket om. Jag tycker det är så inspirerande att se när dem modellar och får instruktioner. På att få se hur fotografen arbetar och inte minst att få se resultatet av deras arbete!

Nu känner jag mig lite halvkrasslig (ont i huvudet och lite lätt illamående) så jag ska ta en dusch och sedan hoppa i säng direkt så är det bara att hoppas att det gått över imorgon. :-)


Jag körde på en äkta fjortis pose today. Do you like it? ;)

Kommentarer
Postat av: Hottie 2

You know I like it..! ;)

2010-01-26 @ 23:17:42
Postat av: Mika

På riktigt?! EXAKT vad jg hade igår - huvudvärk och lätt illamående! Måste vara influensa eller nåt. Fortfarande huvudvärk... Blahaba!

2010-01-27 @ 16:11:00
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0