En lista som ingen orkar läsa.

SENASTE…

Bok du läste: Läser Ego Woman för tillfället.
Personen du fick mail av: Bonnie
Personen du fick brev av: Pappa.. typ.
Personen du fick sms av: Bon
Personen du skickade sms till: Bon, logiskt va?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För två timmar sedan, ungefär.

FAVORIT…

Låt just nu: Fashion med Ms GaGa samt Girls just wanna have fun med Miley Cyrus!
Låt över huvud taget: Stay the night. Alltid.
Färg: pink.
Film: För att nämna en - New Moon.
TV-serie: Melodifestivalen, of course! I övrigt: Satc, Friends, Andra Avenyn, 2 and a half men, Top Model och massa mer.
Parfym: Britney Spears, Circus. För tillfället iallafall.

ÖVRIGT…

Är du seriös: Nja, inte ofta.
Vad är du allergisk mot: Vitlök but who cares? Not me.
Var har du ont: ryggen.
Var är du snyggast: I Melodifestivalen 2009, ni missade mig väl inte?
Vad ser du till vänster om datorn: Resterande del av min säng innehållande diverse kuddar samt en massa tapetrullar och en stege och en soppsäck och sånt.
Använder du hårspray: När jag behöver, ja.
Kan du stå på händer: Jag kan knappt stå på fötter. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0