I'm kind off tired today!

Gårdagens illamående gick inte över. Inte kunde jag sova inatt heller. Inte en minuts sömn fick jag (vad jag vet, kan ju hända att man slumrat utan att man "vet" om det) så när jag runt åtta imorse äntligen somnade så fick jag självklart ett sms. Jag har alltid min mobil på ljudlöst men just idag hade jag av någon andledning ljudet på och självklart vaknade jag. Då gav jag upp och valde att gå upp istället. Blev som ni kanske förstår ingen skola idag.

Man blir ju inte heller på bättre humör när man drar upp rullgardinen och det är full snöstorm där ute! Det är som om vi får igen för alla "ovintriga" vintrar nu. Man vill liksom bara skrika till vädergudarna att "DET RÄCKER NU! VI FATTAR!!"

Men, det kan nog bli en helt okej dag ändå. Bara illamåendet försvinner så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0