It's all about the headline

Jag har en klump i min mage. Ni vet en såndär klump som gör att man blir lite orolig och nervös. Den har en lite molande känsla och psykar mig totalt. Jag är rädd. Det är inte något vanligt jag är rädd för heller. Det är den där förbannade låten - Headlines.

Den gör så jag kommer helt ur balans. Jag kan inte tänka ordentligt. Jag kan inte sova ordentligt för den ger mig otäcka mardrömmar. Igår drömde jag nämligen att alla jag och Bon satt i Scandinavium spända av förväntan och vi skulle äntligen få höra låten! Så kom Alcazarerna ut på scenen i folkdräkter och sjöng någon sorts hälsingevisa. Inatt drömde jag att de inte kom ut på scenen alls.

Med stay the night var jag aldrig orolig. Det var bara självklart att låten skulle vara bra. Nu är jag orolig. Jag mår dåligt av detta. Gud, jag låter verkligen helt störd. Men ja, this is what it is. Jag är jätterädd att låten ska vara dålig. Att dem ska sabba numret med någon ful rekvisita. Att dem ska göra en "Alcastar" helt enkelt.

Vi har en väldigt ansträngd relation, headlines och jag, kan man säga.

Det sjuka i det hela är att det uppenbarligen inte bara är jag som drömmer mardrömmar.



.. såhär såg det ut för ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Mika

herregud. här drömmer jag mardrömmar om att bli begravd levande av min mormor och mamma, inlindad i ett lik och så drömmer du mardrömmar om en MELODIFESTIVALLÅT! Vi är så fantastiskt... jag vet inte vad. Begåvade. xD

2010-01-28 @ 20:57:10
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Birdie

Synd att Lina inte är så vältränad.... Jag är liksom tjej men tänker "wow what an ass!" hahaha

2010-01-28 @ 21:57:09
Postat av: Bonnie

DET ÄR INTE BARA EN MELODIFESTIVALSLÅT MIKA! Det är låten jag helt plötsligt utan förvarning står förlovad med när jag redan är gift med en annan låt. Snart är det bröllop och jag har fortfarande inte hört låten. Och det värsta; Jag har fortfarande inte berättat för STN!

2010-01-28 @ 22:45:25
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Och ja, jag är också livrädd! Jag vet inte riktigt.. Hellre att de inte kommer ut alls än att de kommer ut i folkdräkt fan. Åh. Låt dem komma ut i vad som helst förutom folkdräkt.

2010-01-28 @ 22:46:22
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det kommer gå skitbra ! Dem skulle aldrig tacka nej till en dålig låt. Och de va inget fel på Alcastar, de kom ju på bättre plats med den än med Stay the night ;)

2010-01-29 @ 14:20:20
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0