Ph tolkar Krunegård

När jag hörde Lenas tolkning av Markus Krunegårds hitlåt "Hela livet var ett disco" första gången så gillade jag det inte alls. Inte andra eller tredje gången. Men ändå så kunde jag inte sluta lyssna och nu tycker jag att det är riktigt riktigt bra! Hon kan det mesta den där Philipsson.


Och juste, en kul grej angående rubriken! Hade jag sett denna rubrik för bara några år sedan hade jag blivit riktigt pissed. Jag avskydde när folk kallade Lena för just "Ph". Jag tror att det var för att hon sagt i någon intervju att hon inte längre tyckte om att bli kallad för Ph och tyckte inte Lena om det tyckte inte heller jag om det så när folk frågade mig saker som t ex. "Gillar du fortfarande Lena Ph eller?" så snäste jag lite lätt "Philipsson heter hon faktiskt!" tillbaka. Minnen, minnen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag börjat att blogga igen! de "firar" jag med en frågestund, så passa på att fråga:) Svarar på tisdagkväll:) Må gott!

2010-01-10 @ 22:17:32
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Bonnie

missbrukad

2010-01-10 @ 22:45:47
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0