en sånhär lista dårå.

Snodde en lista från Bonnies bilddagbok. Därför ser den ut som den gör. Men det är ju fint! :)

Senaste

Låt du hörde: Under Repair - Maria Haukaas Storeng ♥
Film du såg: Räknas SATC serien? Om inte.. Eh, SATC2. hehehehe.
Mat du åt: pannkaka igår tror jag.
Kram: fick jag från mamsen, ♥
Puss: eeeeh, typ.. pär i lovestoned tror jag. alltså, på kinden. I nyköping. Inget annat. ;) haha!
Känslan: Besvikelse.
Resa: Hur långt pratar vi om? Jag var i Sälen för någon vecka sedan. Om det räknas som resa.
Glädje: Det är JULI!
Dröm: åh, herregud. Törs jag skriva det? Den inkluderade två barn, en pojke och en flicka. Bonnie. Barnens mamma som tydligen var Sandra Linder (dansare för alla er som inte vet) och barnvaktande och gud vet allt. Det mest chockerande med hela drömmen var att Sandra var urtrevlig!
Person du träffade: Syster.
Personen du pratade i telefon med: Jennie ♥
Personen du fick sms av: Bonnie.. eller nej, Mika. De messade typ samtidigt.
Gången du åt 7-eleven korv: Har jag någonsin gjort det?
Gången du var utomhus: När jag hämtade posten för en liten stund sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte: eeeh, förutom biljetter så måste det vara satc filmen. Och innan det satcboxen. haha!



Allmänt

Ska bli skoj:
Att åka till Bon på Söndag och se Alcazarerna på Måndag! Halleluja! Och NORA! :)

Ska inte bli skoj att: Jag försöker undvika oskojiga saker på sommarlovet. ;)
Sparar till: macbook pro.
Pålägg som gäller: skinka eller ost.
Önskar att jag var bättre på: engelska och matte. Gud vad det skulle underlätta!
Vad saknar du: alcazarerna! <3
Tre band/artister: alcazar, lady gaga och ke$ha.
Vad har du gjort idag: Duschat. Klockan är ju inte så mycket än.
Brukar du svära mycket: lite för mycket tyvärr.
Vad ska du göra ikväll: se eclipse!
Hur många timmar sover du per natt: mellan 7 och 10.
Vem är snyggast i världen: Hur ska jag kunna veta? Lina Hedlund är dock jävligt snygg. Och Tyra Banks. Och.. typ.. äsch.
Vad är det för veckodag: det frågar jag mig också varje morgon.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: hahaha, vad hände inte förra sommaren? ;)
Längd: 1740 millimeter.
Vikt: no idea. jag väger mig inte.
Byter gärna garderob med: Charlotte Perrelli! Eller Alcazarerna.. Annars tar jag gärna Maggan Julles ateljé. Eller Maggan Julle.. så får hon GÖRA en garderob åt mig (ja, alltså kläder.. inte själva garderoben..)
Byxa eller kjol: byxa!
Senast utlästa bok: Dyngkåt och hur helig som helst. Snart klar med Jessica Anderssons bok också.
Mitt rum kan beskrivas som: grått, stökigt och ej klart.
Mig själv med tre ord (just nu): seg, omotiverad och ganska glad.
Jag tränar: väldigt sällan.
Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare som alla barn. Sen ville jag bli skådespeleska väldigt länge.

 



Kommentarer
Postat av: Bonnie

Du måste verkligen berätta om den där drömmen. HAHA! Och annars hade det varit fruktansvärt roande att sr Maggan Julle BYGGA en garderobe åt dig! ;-D Why not liksom!

2010-07-01 @ 20:06:55
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0