hot hot hot!

Hola!

Guuuud vad varmt det är! Jag tänkte att det var på sin plats att jag bekräftar att jag lever i värmen. Det gör jag. Så ni alla vet. För jag är säker på att ni oroat er. haha!

Diggiloo yesterday var fantastiskt roligt och vi träffade både Andreas och Tess. Showen var precis lika bra som publiken var dålig. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde till Tessans hollywoodfru Laila. Nästa gång filmar vi! Lovar! ;)

.. Bonnie har försvunnit. Eller, hon är inlåst på toaletten. Kan hända att hon duschar. Ganska mycket troligt faktiskt.
Imorgon ska vi till IKEA hade vi tänkt. Får väl se om det bli så. Lite svårt för oss att komma på vad vi ska hitta på när vi inte har något planerat.. På onsdag åker jag hem. Med buss. 08.35! Jorå, det blir spännade. 11.00 kommer jag till Eskilstuna. Sen ska jag lyckas ta mig hem därifrån men det löser sig utan tvekan. ;)

Dåligt och osammanhängade blogginlägg tralalalala. Hur ska man kunna göra något sammanhängande i den här värmen?

Tjoflöjt!


jag försökte vara seriös men det gick åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0