Idag har jag:

- Duschat lite för länge.
- Blivit besviken över posten då mina linser fortfarande inte kommit.
- Tömt mitt USB och hjälpt syster med nya datorn.
- Handlat mat.
- Tillagat maten och det blev himmelskt gott.
- Kollat på Förhäxad.
- Diskat.
- Väntat på en buss som var sen.
- Sett Eclipse med Christoffer & Eric.
- Väntat på en buss i 100 år.
- Tidsfördrivit mitt bussväntande med att prata med Bonnie.
-
Fortsatt prata med Bonnie här utanför.
- Blivit utelåst.
- Räddat mig själv.

Nu ska jag:

- Leta reda på en bild att lägga i det här inlägget.
- Publicera det här inlägget.
- Stänga av datorn.
- Bädda i ordning sängen.
- Kolla på SATC.
- Sova.


jag hittade ingen bild så jag tog en ny.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men söt tjej! Jag saknar dig!

2010-07-01 @ 23:15:48
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Söndag snart!?

2010-07-01 @ 23:39:15
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0