I'm moving on!

Aldrig har en rubrik varit så beskrivande förut. Så bra! För snacka om att jag MOVING ON! På flera sätt! Imorgon tar jag mitt pack (som förövrigt består av 1 bautaväska med kläder, 1 mindre med smink & hår grejer, sängkläder och filmer (!), 1 handväska (som inte är så jävla liten alltså) och en datorväska..) och drar till Stockholm!

(.. nu är jag också väl medveten om hur fantastiskt fult det är med parenteser i parenteserna. Men vafan.)

Jag hade tänkt att jag skulle duscha idag också men jag tror att jag får ägna morgondagen till det istället.. Planer är till för att ändras?

Jo, just det. Moving pratade vi om! Snart flyttar jag min blogg. Säger hejdå och flyttar till en ny plattform. Jag ska bara komma på en riktigt rockande (ledig) bloggadress och sen blir det åka av.


Näääej, flummigt och osammanhängande blev det. Men det är ungefär så jag känner mig också.

Vi hörs..
.. i STOCKHOLM!


.. packning.



Nej, bilden är inte tagen idag. Rummet ser inte ens ut sådär längre. Men jag tyckte att den var finare än den jag tog för 22 sekunder sen.


Kommentarer
Postat av: Mika

Rosa armband <3



SES SNART (9 dagar!) <3

2010-07-16 @ 23:27:20
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: birdie

SO! sara ..sosara.wordpress.com (SO! Management lovar att inte stämma, låll)

2010-07-16 @ 23:47:03
Postat av: Bonnie

Ses om 5 timmar!

2010-07-17 @ 06:58:10
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0