Ny start med Sims!

Eftersom vi köpt ny dator så får jag börja om på nytt med The Sims. Idag har jag installerat Sims 3 och de expansions jag har. Skulle så himla gärna vilja ha Ambitions men har inte riktigt råd.



Det här i Liz Storm. Hon skulle egentligen hetat Nicole men eftersom jag är dement så glömde jag bort det i samma stund som jag kom på det. Liz högsta dröm är att få uppfostra 5 stycken barn från bebis till de kliver ut genom dörren och säger Adios. Hon är duktig på att laga mat och jobbar just nu som diskplockare.


Hon hyr för tillfället ett litet möblerat hus i Sunset Valley men drömmer om att få bo i ett stort hus vid stranden.

.. Nu åter jag till spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0