Så var det dags igen...

Sitter och gör absolut ingenting. Slöar. Tittar ut genom fönstret och suckar lite. Vad hände med vädret?
Vid halv två ska jag påbörja min resa tillbaka till Sthlm. Valla - Flen - Gnesta - Södertälje Hamn - Stockholm Central. Jorå, det går det med.

Från och med imorgon och en vecka framåt är det full rulle. Kolla bara på detta:

Lördag: Sommarkrysset med fina vänner! Jessica körar!
Söndag: Här höll jag på att skriva att det inte var något planerat men jorå, DIGGILOO i Etuna med Bon & Annika!
Måndag: Pride invigning! Hopefully Vickan också!
Tisdag: Bonnie fyller 18! Udden hela dagen!
Onsdag: Nickelodeon dagen i Gävle!
Torsdag: Ingenting skrivet men jag gissar att vi hittar på något bus!
Fredag: Middag med hela gänget!
Lördag: Prideparad! Sommarkryss med hela gänget! Jess på kör!
Söndag: Vi sover?

Åh, det här blir bra!



Monster - Lady Gaga


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska typ också till Vickan på måndag, hör av er om ni kommer dit :)

Kram

2010-07-24 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0