Stockholm, baby!

Jorå, nu är vi bosatta i hufvudstaden minsann. Bonnie håller på och lagar middag (ja, middag..) för hon är lite bättre på det än mig och jag bloggar för.. det borde man.

Igår släpade vi min lite för stora och lite för tunga packning genom halva Tyresö, åt mat och tillbringade resten av dagen på Grönan där det var Sommarkryss. Här kör vi All in! När vi kom hem somnade vi till SATC (älska satc!) så det var en helt okej dag med andra ord!

Idag har vi:
-
Ätit omelett till frukost
- Åkt in till stan
- Där var vi jättesega så vi köpte vatten och satt på centralen och spelade Twilightspel
- Mailat Andreas
- Träffat Emma & Lollo
- Gått till Gallerian för Lollo skulle shoppa present.
- Gått längs kajen ut mot Djurgårdsbron och det var jättevarmt och mysigt.
- Fortsätt att gå och tillslut hamna på Karlaplan där vi kramades hejdå med Lollo.
- Ätit sen lunch på Östermalm (pizza, vad annars?)
- Gått tillbaka längs kajen till Hötorget där Bonnie gick på toa.
- Varit på Kungsholmen och gått. Massor.
- Åkt buss och jag blivit utskälld av en gubbe om kallade mig egoist. Jag tackade och tog emot.
- Sprungit in på Coop vid Östermalmstorg 20.59 när de stängde 21.00
- Åkt hem.

.. ja, det var typ vår dag. Juste, vi sa hejdå till Emma (som förövrigt är utelåst just nu! fail brud 2010!) på Östermalmstorg. Nu ska vi snart äta. Kyckling, sallad och majskolvar. Mums!


Mina otroligt charmerande vänner på uteserveringen.

Imorgon ska vi åka till IKEA med Emma & Lollo och sen iväg till Thilda på kvällen för taconight. Looovely!

Over and out!

Nu tar jag förövrigt för givet att ni tyckte det här var helt SJUUUKT intressant och kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Mika

...fråga inte varför, men jag läste "matat Andreas"... xDDDD

2010-07-19 @ 11:55:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0