bloging from a computer without pics..

Wohohow, snacka om att dagen har gått i ett! Hade planerat att jag skulle hinna blogga men det hann jag inte. Började morgonen med frukost och ytterligare ett samtal med Bon. Direkt efter att vi lagt på slängde jag på mig lite kläder och mötte Elina och vi gick en promenad. Köpte glass och gungade på vår gamla skolas skolgård. Det var så mysigt att träffas och bara prata. Vi träffas alldeles för sällan numera. När vi var mindre var vi tillsammans varje dag! Både i skolan och efter. I höst har vi varit bästa kompisar i 13 år! Helt sinnessjukt!

Elina följde med mig hem när jag var tvungen att packa så hon lekte med min iphone och jag packade. Sen var det iväg till bussen där jag sa hejdå till Elina och åkte till pappsen. Hann lagom till förhäxad. Åh, jag älskar den serien! Inte alls lika mycket som SATC. Men den ligger bra till som näst bästa!

Allting har gått så fort. Pappa och jag har ätit och nu sitter pappa och sover framför förlängningen av fotbollsmatchen på teven.

Jag tror inte jag kommer blogga något mer fören kanske.. nästa fredag så jag gör en veckoplanering från och med imorgon:
Lördag: Är hos pappa. Gäster på kvällen!
Söndag: Åker till Bon!
Måndag: Alcazar på Liseberg!
Tisdag: Göteborg/Skövde/Tibro med Bon & Jennie (& Annika?)
Onsdag: Är hos Bon!
Torsdag: Är hos Bon typ.. hela dagen. Åker hem.
Fredag: Är hemma. Packar om.
Lördag: Linda Bengtzing i Nora!
Söndag: Vaknar upp i Mariestad! Förhoppningsvis Diggiloo i Lidköping!


... yeeeeha! Nu börjar sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Gilla den här veckan skarpt!

2010-07-02 @ 22:58:02
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0