Bonnie 18 år!

Ibland är det svårare än ibland att påbörja ett blogginlägg. Man hittar inte den där bra starten liksom.

Bonnies födelsedag firade vi i nästintill ett helt dygn. Påbörjade dygnet på Vickan vilket var hystersikt roligt! Gregor och Cari underhöll och gästartist var Linda Bengtzing! Vi skålade för Bonnie tillsammans allihopa (Jennie & Mika utanför Vickan och vi på andra sidan snöret) och hade det bara otroligt roligt!



Efter kanske tre timmars sömn gick vi alla upp för att sjunga för Bonnie och efter att hon bränt håret i tårtljusen så blev det tårtfrukost! Otroligt mysigt! Efter att vi vaknat lite så åkte jag & B och träffade Carro, Stefan och lilla Vincent (som inte alls är så liten längre) och passade på att äta frukost ute.
Sedan tillbringade vi timme efter timme tillsammans med hela gänget på våran älskade udde! Vi skålade i champagne (eller ja, inte alla) och gav Bonnie presenter! Sedan satt vi där av njöt av varandras sällskap och av sommarvärmen. Vi grillade och åt potatissallad och lagom till att vi skulle äta joinade några flera vårat lilla gäng. När solen började gå ner så började vi ta motsolsbilder.

Mot kvällen begav vi oss mot Skansen där vi träffade Andreas och Petra och självklart blev det födelsedagssång.
Väl hemma passade jag på att svimma men eftersom jag har så bra kompisar så gick allt bra och jag somnade fort och sov i 12 timmar. Välbehövligt!
Alltså nej, detta är nog inte så bra. Inlägget alltså. Så otroligt svårt att berätta ett helt dygns upptåg. Jag tror ni får kolla på Bonnies blogg!
Tyvärr har jag också riktigt dåligt med bilder men en har jag snott från facebook!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ta och lägga av med att svimma sådär. Underbar hopp-bild!!

2010-07-29 @ 13:01:30
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0