just another blogginlägg.

Okej, klockan är redan tjugo i nio och jag har inte gjort mycket mer än spelat Sims idag. Inte helt okej faktiskt. Fast, när jag tänker efter så har jag både tvättat och varit hos frisören. Så lite duktig har jag minsann varit.

Imorgon ska jag åka tåg till Hallsberg för att sen byta och hoppa på tåget till Örebro och på det tåget kommer Annika, Bonnie och Jennie att sitta. I Örebro ska vi roa oss en stund innan vi tar bussen till Nora.
Det ska bli skoj!

Något som inte fullt lika skoj är att jag måste duscha, packa ihop lite grejer och sova typ snart. Innan jag tänkte sova hade jag planerat att kolla på de sista två avsnitten i säsong 3 av SATC och innan jag kan göra det hade jag tänkt att jag skulle bloggeliblogga om Lotta på Liseberg.

vilket alltså betyder att jag har en hel del att göra.

Mm, det tog mig en kvart att skriva det där. eh.


nyklippt ego foting on the spegel in the bathrooom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0