Disco Heaven..

Hemma från Sälen sen ett par timmar. Måste säga att det har varit en av de mer ovärda helgerna. Åka bil i ett flertal timmar för att sedan tillbringa tiden i soffan för att sedan sätta sig bilen och åka hem. Njä, har väl kanske varit med om roligare. Fann inte heller samma lugn som jag tidigare gjort däruppe. Kanske är jag tillräckligt lugn ändå?

Nu ikväll har jag organiserat mitt itunes (som numer består av 65 stycken Lady GaGa låtar! Tack Mikaela!) och beställt linser. Var väldigt nära på att klicka hem Friendsboxen som är nedsatt 50% på CDON också men jag kunde hålla fingarna i styr.. Nu är ju inte rean slut så man vet ju aldrig vad som händer. Tyvärr.

Imorgon fyller Bisse år så jag ska dit och fira min fina vän! Förutom det så har jag en mycket lugn och fin vecka framför mig. Härligt!



Medan ni lyssnar på Disco Heaven med GaGa så bäddar jag ner mig för någon timmes SATC!

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Det hade ju inte suttit helt fel att ha alla Vänner-säsonger... Känner att jag måste hänga mer på reor, 1:a säsongen köpte jag för typ 75 spänn max på Åhlens rea nån gång, sen tog det stopp med säsongerna :P haha.

Någon gång måste man ha de andra med!

2010-06-22 @ 13:10:43
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0