happy girl 2010

Åh, idag har jag varit produktiv!

Det var så kul att komma tillbaks till skolan idag! Klasskompisarna välkomnade mig tillbaka och jag fick till och kramar från några oväntade. Åh, mplo2 <3 Det var årsmöte för elevrådet idag och också val inför nästa års styrelse och vi gick dit och röstade fram bästa Moa som ordförande. Hon kommer äga!

På GKO:n gjorde jag klart (med hjälp från Christoffer, tack!) min pixibok. Eller ja, okej.. jag  måste skriva ut den och vika ihop den på något mystiskt sätt men det gör jag i början på nästa vecka. Hann även fixa och trixa lite med historian och den har jag också gjort klart nu ikväll. Nu ska jag bara montera in det i programmet imorgon på lektionen och sedan skriva ut! Sen är jag klar med historia för all evighet! HALLELUJA!

Och tackvare allt detta ska säger jag nu godnatt och går och lägger mig tillsammans med några avsnitt Sex and the City!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0