livskvalité

Igår ringde jag pappa på morgonen och efter ett kort samtal så bestämde vi att han skulle komma hit och hämta mig. Eller hämta och hämta, jag körde härifrån sen. Vi åkte till Vingåker och gick på Factory men hittade ingenting. Det är liksom på tok för stort för att man ska kunna organisera sig eller hitta något. Efter det åkte vi till badet i Flen och fikade. Sjukt mysigt! Gick runt och kollade på kolonilotterna och mötte en gammal vän till pappa. Nu har jag nog fixat mig en gratis hårklippning också. Sjuuuukt najs! Igår kväll  njöt vi av den ljuva sommarkvällen med grillad kyckling och grillad majskolv med en massa gott till! Livskvalité!

Idag åt vi frukost ute och efter det åkte vi till Norrköping och gick runt lite. Pappa köpte en ny mobiltelefon och jag köpte ett linne, uv-filter & mindre väska till kameran. Sen åt vi thaimat till vi höll på att sprika! Oj, vad gott det var!


linnet jag köpte som förövrigt är mycket snyggare irl

På vägen hem åkte vi in och köpte tågbiljetter så att jag kommer hem från Skövde & Mariestad nästa vecka. Eller ja, näst nästa. ;)

Nu är jag helt slut och funderar på om jag ska gå och lägga mig och kolla på satc till jag somnar. Jag tror att jag blivit lite lätt beroende. Kollar jag inte på boxen så kollar jag på nätet. sex and the city ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0