Mysterious Friend ♥

Ibland händer det att man lite av en slump kommer i kontakt med människor som man mår sådär lite extra bra av. Som egentligen inte behöver göra något men som man känner att den här människan vill mig väl.

Jag har på senare tid kommit i kontakt med en sån människa. Tidigare har vi pratat lite då och då på msn och funnit tröst hos varandra i svåra tider. Dels för att vi på något vänster förstår varandra och dels för att det ibland är helt underbart att prata med någon som är lite utomstående. Med tiden har vi börjat prata mer och mer och mer. Jag har kommit fram till att den här människan är den mest godhjärtade jag någonsin mött. Hon visar värme och kärlek bara genom ett hej och man kan riktigt känna värmen bakom orden när hon skriver på msn. Energin liksom sprutar ut ur skärmen. Dessutom har vi kommit fram till att vi är ganska lika. Tänker lika. Förstår oss på varandra på ett ganska fantastiskt vis.

Nu väntar ni säkert på att jag ska avslöja vem denna mystiska fina person är? Ja, ni får vänta. För jag tycker om lite av den här mystiken. haha!

Men du, tjejen. Jag är glad att du finns. Jag är glad att du peppar! Du är så jäkla fin! Utan dig skulle min vardag inte vara komplett och när vi så småningom ses så ska jag se till att lära dig allt jag kan om systemkamerafotografering!
♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Finafinafina Sara, vad ska jag säga... jag finner inga ord.

Åh. DU är fin! <3

Snart tar vi och ses tycker jag. Inte för att du ska lära mig allt om min systemkamera (du är för söt, haha) utan för att jag sååå gärna vill träffa dig!

2010-06-10 @ 22:10:01
URL: http://hejhejhejhejhejmallan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Malin <3333

2010-06-11 @ 10:02:19
URL: http://mikaelazettervall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0