Nu ska hela rasket bort!

Efter en sväng i solen där jag läste gårdagens reklamblad ska jag nu försöka städa här inne och få bort lite kartonger. Det är mest affischer, utklipp och andra sparade saker från olika artister i de där lådorna och minst hälften kan man nog egentligen slänga. Det är helt sjukt hur mycket man sparat på sig. Hade Sara 14 år vetat att Sara 18 tänker slänga i princip hela Lena Ph samlingen skulle nog Sara 14 år blivit rasande. Den där samlingen som var så himla viktig men som jag nu finner otroligt onödig. Kanske är det sådant som kallas att växa upp? Jag vet inte.


Nu ska kartongerna väck.

Nu ser det ut som att solen gått i moln också vilket är bra. Då behöver jag inte ha lika dåligt samvete för att jag är inomhus.


Kommentarer
Postat av: Bonnie

fräsig bild!

2010-06-23 @ 17:03:44
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0