Rubrik

Den där snubben som skulle fixa nätet kom aldrig. Han glömde tydligen bort tiden (no shit!) och ska komma imorgon istället. Så, när vi slutat vänta på honom färgade mamma håret på mig. Misslyckat 2010. Det är mer eller mindre randigt. Men det får jag helt enkelt överleva tills vi färgar om det. Låtsas man som ingenting så kanske folk inte märker? Eller så tror de att det ska se ut så! Jaja, ska färga om senare i veckan men nu är det bara att le och vinka.

Nu måste jag måla om mina naglar som blev totalt fuckade. Jag har blivit jättedålig på att måla. Eller så är det nagellacken som börjar bli gamla?

Veckan som följer:
Måndag: STHLM! Alcazar på Skeppsbron med Micke!
Tisdag: Åker hem! Färga håret?
Onsdag: STHLM! Charlotte Perrelli (och Magnus Carlsson) i Kungsan med Micke & Lollo!
Torsdag: Estocolmo en stund på dagen!
Fredag: Sälen?
Lördag: Sälen?
Söndag: Sälen?

Späckad vecka? Oh yes, nu är det sommarlov igen!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Omen då ses vi! :-D Jag ska lätt med på Perrelli ;D

2010-06-13 @ 22:08:10
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Mikael

Wiiiiiieeeee, ses senare idag :) <3

... Jag kanske borde sova så jag orkar med det också?

2010-06-14 @ 02:32:20
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0