sommarsommarsommarlov!

Efter att jag slutat skolan har jag blivit så himla trött! Kan vara för att allting liksom bara "släppte" eller något. Så skönt med sommarlov iaf! Vi firade det hela med en klassfest i Vingåker! Fett chill var det! Mindre chill var det att springa hem i ösregn kvart i två på natten. Gångbanan var inte upplyst heller så det var lite läskigt. Men jag kom hem hel och.. blöt.

Igår var jag med Sandra och hennes kompisar en stund och kollade på studenterna innan jag åkte med la familia hem. Gjorde inte så mycket mer än det. Eller jo! Spelade Sims! Gjorde en ny familj och fixade iordning deras hus lite lätt. Kanske kan visa senare. Nu väntar jag på att en snubbe ska komma och fixa vårat internet. Det fungerar nämligen inte på den stationära. Stört..

... jag borde städa rummet. Ja, det får bli nästa sak att göra!


Bild från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0