Summer in Stockholm

Jag är så fruktansvärt trött! Har egentligen hur mycket som helst att blogga om men just nu orkar jag inte. Lika lite som jag orkar gå igenom de 800 bilder som tagits de senaste dagarna. Därför bjuder jag på lite bilder från veckan och återkommer lite senare.
/s


Micke & Bon vid slottet!


en blond & en blek vid riksdagen. Vi lekte turist.


Två muppar med mat i mun. Micke åt kebab och drack fanta. Jag och Bon åt sallad och drack vatten. Kvinnligt vs. Manligt.


I Kungsträdgården björ Micke & Bon på skönsång!


Senare kom Charlotte Perrelli och underhöll!


Idag gick vi på bio och Micke slog på stort!


Jag och Bon med! Vi köpte faktiskt VARSIN witamin water!



Efter att vi träffat på Linda Bengtzing utanför Centralen uppsökte vi en pizzeria för lunch.

.. sen letade vi efter Lindexbutiker med kosmetikavdelning innan vi sprang till mitt tåg. Det var två trevliga dagar. Alcazarbilderna får ett eget inlägg. Tack och förlåt!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

älska bilderna! Puss!

2010-06-18 @ 00:51:01
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Mika

Vilka underbara bilder! Damn, jag är avundsjuuuuuk!! Och vilken härlig röd färg du fått i håret - precis så ska du ha det! :D



puss!!

2010-06-18 @ 10:13:19
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0