wednesday evening..

Idag har jag varit duktig! Jag har faktiskt skrivit klart en del av historiaarbetet! Har texten om presidenterna och notisen om the american dream kvar men det tror jag att jag kan få klart ganska snabbt imorgon. Ska bli skönt att få bocka av historian från listan sen.

Imorgon ska jag till skolan igen! Åh, jag lääääääängtar! Mest kanske efter att få träffa min alldeles fantastiska och helt underbara klass! De är utan att överdriva på tok för bra för att vara sanna och jag är säker på att om det är några som kan se till så att jag blir helt frisk igen så är det de! I just looove them! Så det ska bli helt fantastiskt kul! Dessutom ska jag lämna tillbaka boken jag fick räkning på idag. Tydligen måste jag betala 300 kronor om jag inte lämnar tillbaka den så det är väl bäst att jag gör det. 300 spänn för en bok om efterkrigstiden känns inte värt..

.. och om jag har tur så är jag en SATC box  rikare när jag kommer hem från skolan imorgon.


En riktig gammal men ändå väldigt somrig bild jag hittade i en gammal mapp.
Lite härlig ändå? Så små och oförstörda! ;)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

... omg.

HAHA!

2010-06-02 @ 23:30:10
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Linda

Knappt tre år är inte så mycket för mig haha... Men extremt mycket mellan 15-18... Härlig kväll det där :-D Kram!

2010-06-04 @ 23:27:21
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0