Bang a bang

Jag tror jag har lokaliserat andledning till mitt illamående! Igår när jag gick till bussen var det mer eller mindre snöstorm ute så jag hade luva på mig och när jag skulle ta skydd under tak vid busshållplatsen så slog jag huvudet rätt i bjälken till ingången till en av "kurerna". BANG sa det bara och jag tappade balansen och ramlade baklänges. Jag skrattade mest åt det då och tänkte inte så mycket mer på det. Var lite lätt yrslig och hade svårt att fokusera på eftermiddagen men ingenting jag kopplade då. Imorse mådde jag som sagt illa och dessutom är jag sjukt öm där jag slog i och runt om. Jag ger därför mig själv diagnosen - Lätt Hjärnskakning!

Hjärnskakning eller inte, ont gjorde det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

jag är inte förvånad. Gå o lägg dig och drick vatten! ;)

2010-03-02 @ 20:28:31
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0